Hei, tervetuloa Lohjan seurakunnan rippikoulutyön sivuille!

(Kuva: Tästä avautuu Saarikon leirikeskus)

Rippikoulu on merkityksellistä aikaa, tervetuloa kokemaan se!

Oikopolut

Rippikoulussa ajankohtaista nyt:

- Rippikouluryhmien tapaamisia

- NuPu:n ryhmien rippikouluviikonloppu

Aikuisrippikoulusta löydät tietoa täältä.

Nuoret musisoimassa ulkona
Kuva Heponiemen rannasta ilta-auringossa
Heponiemen rannasta ilta-auringossa

Rippikouluun 2024 ilmoittautuminen on päättynyt.

Jos ilmoittautuminen unohtui, vielä on mahdollista tulla mukaan. Loppukesän leiririppikouluissa sekä päivärippikouluissa on vielä tilaa. Ota yhteyttä!

Jos käyt rippikoulun muun kuin Lohjan seurakunnan järjestämänä, rippikouluun kuuluu omaan seurakuntaan tutustumisjakso. Järjestämme keväällä muualla rippikoulunsa leirijakson käyville oman ryhmänsä seurakuntaan tutustumista varten. Sen aloitustapaaminen on 29.2.2024. Jos ilmoittautuminen on vielä tekemättä, ota yhteyttä.

Rippikoulupappi Heinin ja rippikoulutyöntekijä Katjan yhteystiedot sivua alaspäin selaamalla.

Vuoden 2024 rippikoulukutsu

Voit tästä lukea ja halutessasi tulostaa kutsun.

Tässä tärkeää yleistä tietoa rippikoulun käymisestä vuonna 2024 sekä Skriban että Nummen ja Pusulan alueen ryhmien aikataulut.

Tässä Kantalohjan ryhmien aikataulut.

Yhteydenpito rippikoulussa

Olemme yhteydessä koko rippikouluryhmää koskevassa viestinnässä sähköpostitse, tekstiviestein ja mahdollisuuksien mukaan whatsappilla.

Viestimme lähtevät usein Katrina-järjestelmämme kautta (no-reply@mvs.fi). Näihin sähköposteihin on mahdollista vastata, mutta älä vastaa tekstiviesteihin. Ne eivät ohjaudu suoraan puhelimiimme.

Oman ryhmän ohjaajat ovat ensisijaisesti vastaamassa aikataulukysymyksiin, poissaoloihin tai muuhun ryhmää koskevaan.

Jos kysymyksesi on rippikoulusta yleisesti, rippikoulupappi Heini ja rippikoulutyöntekijä Katja vastaavat mielellään.

Jos olet yhteydessä muuten kuin soittamalla, kerrothan rippikoululaisen etu-ja sukunimen sekä rippikouluryhmänsä, jolloin pystymme vastaamaan sinulle nopeammin. Ohjaajilla on tavallisesti kaksi rippikouluryhmää vuodessa.

Yleistä Lohjan seurakunnan rippikoulusta: Mitä, miksi, missä, milloin, miten -> Lue lisää.

Seurakuntapastori

Rippikoulutyö. Tavoitettavissa keskiviikosta sunnuntaihin.