Selkosivut

Olet Lohjan seurakunnan selkokielisillä nettisivuilla. Täältä löydät tietoa seurakunnasta ja seurakuntamme toiminnasta selkokielellä.

Kirkon jäsen voi

  • osallistua itsenäisenä jäsenenä seurakunnan toimintaan
  • mennä naimisiin kirkossa
  • saada lapselleen kasteen
  • olla kummi
  • äänestää kirkon vaaleissa.

Nämä sivut on kirjoitettu selkokielellä. Selkokieltä on helppo lukea.

Tietoa

Lohjan seurakuntaan kuuluu kuusi aluetta.

Nämä alueet ovat Lohja, Virkkala, Karjalohja, Nummi, Pusula ja Sammatti.

Lohjan seurakunta mainitaan ensimmäisen kerran vuonna 1323. Seurakunta on siis hyvin vanha.

// ]]>