Evästeet
EvästeetLinkki avautuu uudessa välilehdessä
EvästeetLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Diakoniatyöntekijöiden kanssa voit puhua omista asioista. Voit keskustella heidän kanssa, mistä tahansa esimerkiksi huolista, iloista ja suruista.
Diakoniatyöntekijän kanssa voit keskustella myös hengellisistä asioista. Voitte myös rukoilla yhdessä.
He osaavat neuvoa myös eri virastojen papereiden täytössä. Keskustelut ovat luottamuksellisia.
Heiltä voit saada myös taloudellista apua. Diakoniatyöntekijän palvelut on tarkoitettu kaikille. Sinun ei tarvitse kuulua seurakuntaan saadaksesi apua.
Varaa aina aika tapaamiseen. Voit tavata heidät joko seurakunnassa tai omassa kodissasi.