Seniorifoorum

to 28.3. klo 12.00

Lohjan seurakuntakeskus

Sydämen vajaatoiminta aiheena Seniorifoorumissa

Seniorifoorumissa 28.3 aiheena sydämen vajaatoiminta. Asiantuntijavieraana on Juha Heikkilä, joka on sisätautien ja kardiologian erikoislääkäri sekä lääketieteen lisensiaatti. Heikkilä toimii Helsingin Sydänsairaalan toimintapäällikkönä, jossa hän tekee mm. sepelvaltimoiden varjoainekuvauksia, pallolaajennuksia, tahdistinhoitoja ja sydämen ultraäänitutkimuksia. Ennen tilaisuuden alkua (klo 11-13) on mahdollisuus Lohjan Sydän ry:n kolesterolin, verenpaineen ja verensokerin mittaukseen (Sydänliiton jäsenelle 5€, muille 7€).

Tilaisuuden musiikkivieraana on Kannelkuoro kanttori Pia Hemmingin johdolla. Ohjelmassa ovat mukana myös johtava diakoni Anna Helenius ja pastori Piia Korpijaakko. Tilaisuus pidetään Seurakuntakeskuksessa Sibeliuksenkatu 2. Kahvitarjoilu klo 12 alkaen, ohjelma klo 13. Vapaa pääsy, kahvilippuja ovelta.
  • Aikuisille Aikuisille

aikuistyössä tapahtuu Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lohja