Pyhiinvaellus Lohjalta Siuntioon

la 25.5. klo 12.00

Lohjan Pyhän Laurin kirkko

Ilmoittautuminen on päättynyt

Lähde mukaan keväiselle pyhiinvaellukselle!

Vaellamme ryhmänä Lohjalta Siuntioon. Kokoontuminen Pyhän Laurin kirkolla lauantaina 25.5. klo 12, jolloin kirkossa lyhyt hartaus. Matka on n. 14 km ja sen aikana pidetään useampia lyhyitä pysähdyksiä sekä yksi pidempi evästauko. Lohjan seurakunta tarjoaa kahvin, teen, suolapalan ja hedelmän. Mukaan kannattaa ottaa juotavaa ja jalkaan hyvät vaelluskengät. Siuntion Pyhän Pietarin kirkolle saavumme n. klo 18 ja siellä pidämme ehtoollishartauden.

Ilmoittautumisen yhteydessä kerro, tarvitsetko kyydin Siuntiosta takaisin Lohjalle tai jos voit tarjota kyydin muille vaeltajille (ja kuinka monelle).
Tervetuloa mukaan vaeltamaan!

Neljän seurakunnan yhteisen pyhiinvaelluksen ensimmäinen osa kuljetaan lauantaina 25.5. Lohjan Pyhän Laurin kirkolta Siuntion Pyhän Pietarin kirkolle. Kokoontuminen Pyhän Laurin kirkolla klo 12, jolloin kirkossa lyhyt hartaus. Siuntion Pyhän Pietarin kirkolle saavumme n. klo 18 ja siellä on ehtoollishartaus. Lisätietoja ja ilmoittautuminen viimeistään 17.5. pastori Anne Huoponen, p. 044-3284281.
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Lohja