Hartauden pitämisen koulutus 10.9.22 klo 9.00-14.00

la 10.9. klo 9.00
kahden naisen kädet ristissä pöydän päällä teekupit ja kannu sekä viherkasvi

Lohjan seurakuntakeskus

Lohjan seurakunta järjestää hartauskoulutuksen lauantaina 10.9.22 klo 9.00 - 14.00 seurakuntakeskuksessa, Sibeliuksenkatu 2, Lohja.

Koulutuksen ohjaajina toimivat johtava kappalainen Raimo Kuismanen, diakoni Leena Syvälahti ja seurakuntapastori Piia Korpijaakko. Päivä sisältää teoriaosuuden ja työpajatyöskentelyä.

Mukaan voi ilmoittautua kuka tahansa, joka on kiinnostunut hartauden pitämisestä. Aikaisempaa kokemusta ei tarvita. Ilmoittautumiset vapaaehtoistyön ja viestinnän koordinaattori Eeva Hietalalle perjantaihin 19.8. mennessä puhelimitse tai sähköpostitse, 044 328 4371 tai eeva.hietala@evl.fi. Eevalta saa myös lisätietoja päivän sisällöstä ja muista käytännön asioista. (Eeva on lomalla 22.6.-18.7., jona aikana ilmoittautuminen on tauolla ja jatkuu taas tiistaina 19.7.)

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Pusula, Karjalohja, Nummi, Sammatti, Lohja, Virkkala, Svensk verksamhet