Ilo olla yhdessä – diakoniatyön retkipäiville ilmoittaudutaan 30.7. mennessä

Diakoniatyön retkipäiville ilmoittaudutaan nyt! Heponiemessä on kaunis vihreä luonto, ja aurinko paistaa pu...

Tule mukaan viettämään diakoniatyön maksutonta retkipäivää Puujärven rannalla sijaitsevaan Heponiemeen. Retkipäiviä järjestetään elokuun aikana neljä kappaletta, joista voit ilmoittautua mukaan yhteen. Retkipäivän aikana päästään vihdoin nauttimaan yhdessä olosta: luvassa on keskustelua, maukasta ruokaa, musiikkia, maalausta, hiljentymistä, pihapelejä sekä Ilon polku. Kolmena ensimmäisenä retkipäivänä Heponiemessä on myös mahdollisuus saunomiseen.

Retkipäivät ja tarkemmat aikataulut

• Ma 16.8. lähtö klo 10.30 Virkkalan kirkolta. Sitten Ojamo ja Mäntynummi. Paluumatkalle lähdetään Heponiemestä klo 18.
  • Ti 17.8. lähtö klo 11 Lohjan Kirkkokentältä. Kyytiin pääsee myös Routionmäen alta Karstuntien pysäkiltä. Paluumatkalle klo 18.
  • Ke 18.8. retkipäivä Riippuvuus-teemalla. Lähtö klo 11 Lohjan Kirkkokentältä. Kyytiin pääsee myös Routionmäen alta Karstuntien pysäkiltä. Paluumatkalle klo 18.
  • To 19.8. varttuneen väen retkipäivä. Lähtö klo 10 Mäntynummelta, pysähdykset klo 10.15 Kirkkokentällä ja 10.30 Routiolla. Paluumatkalle klo 15.  (Ei saunomista tämän päivän aikana.)

Voit ilmoittautua mukaan 30.7. mennessä tällä ilmoittautumislomakkeella tai soittamalla p. 050 327 9357. Kerrothan meille mahdollisimman pian, jos et pääsekään tulemaan – silloin paikka vapautuu jonossa seuraavalle!

Wed May 26 14:42:00 EEST 2021