Viisi nuorta makaamassa nurmikolla.

Lohjan seurakunnan nuorisotyö

tarjoaa monenmoista tekemistä, ohjelmaa, tukea ja koulutusta Lohjan alueen nuorille ja nuorenmielisille. Nummen ja Pusulan alueen toiminnasta löydät tietoa täältä.

Tervetuloa mukaan!

Ajankohtaista:

Nuortenillat torstaisin klo 1520 Lindkullassa (Karstunraitti 4). EI 21.3. Srkralli, EIKÄ 28.3. Kiirastorstai.

Isoskoulutus käynnistyi 3.9. Katso syksyn aikataulut.

Nuorten toiminta Lohjan seurakunnassa

Nuortenillat

Lindkullassa tapahtuu joka torstai kello 15 alkaen ja satunnaisesti muutenkin. Lisätiedot nuortenillat-alasivulla.

Iltakirkko

Hyvänmielen rento ja yhteisöllinen ehtoollismessu kaikenikäisille. Iltakirkossa voit olla aktiivinen tai levätä, ottaa vastaan ehtoollisen ja nauttia yhteydestä. Messussa on lapsille omaa ohjelmaa. Messun jälkeen syömme yhdessä iltapalan.

Iltakirkkoja vietetään lastenkappeli Pikku Laurissa (Sibeliuksenkatu 2) klo 17 sunnuntaisin kerran kuukaudessa.

Syyskauden 2023 Iltakirkot:

27.8.

17.9.

22.10.

26.11.

Jos haluat mukaan tekemään iltakirkkoa, voit olla yhteydessä Piia-pappiin 044 788 78 96 tai piia.korpijaakko@evl.fi.

Tervetuloa mukaan!

Leirit ja retket

Nuorille on vuonna 2023 tarjolla useita leirejä ja retkiä. Lisätiedot löydät leirit ja retket -alasivulta.

Isostoiminta ja kerhonohjaus

Yhteensä satakunta lohjalaista nuorta kantaa vastuuta isosena tai kerhonohjaajana. Tule sinäkin mukaan! Lisätiedot isos- ja junnuohjauksen alasivulta.

Nuorten hallitus

Nuorten hallitus eli NuHa on mukana nuorisotyön ideoinnissa ja suunnittelussa.

NuHa vaikuttaa siihen, mitä nuorten toiminnassa tapahtuu. NuHa miettii aiheita, teemoja, tekemistä ja sisältöä muun muassa nuorteniltoihin ja -leireihin ja on välillä mukana toteuttamassa niitä. Jos sinulla on toiveita nuorten toiminnan suhteen, voit olla yhteydessä NuHan jäseniin tai seurakunnan nuorisotyönohjaajiin tai laittaa viestiä Lindkullassa olevaan NuHan palautelaatikkoon.

NuHa:n pöytäkirjat, jäsenet ja muut tiedot löydät täältä.

Seurakuntapastori

Nuoriso- ja oppilaitostyön pappi Tavoitettavissa keskiviikosta sunnuntaihin

Seurakuntapastori

Rippikoulutyö. Tavoitettavissa keskiviikosta sunnuntaihin.

Nuorisotyönohjaaja Nummen ja Pusulan alueet
Lohja Lohjan seurakunta Nummi Pusula