Lapsille ja perheille

Lapsi- ja perhetyö on lasten ja heidän vanhempiensa parissa ja yhdessä heidän kanssaan tapahtuvaa seurakunnan järjestämää toimintaa, jonka tavoitteena on auttaa lapsia ja heidän vanhempiaan elämään seurakunnan jäseninä ja kantamaan vastuuta seurakunnalle annetusta todistustehtävästä. Ydinsisältönä on lapsen ja perheen kasvun tukeminen kirkossa ja yhteiskunnassa.

Keskeisenä osana lapsi- ja perhetyötä ovat 35-vuotiaiden lasten päiväkerhot, jotka kokoontuvat kaksi tai kolme kertaa viikossa. Syksyllä alkaviin kerhoihin ilmoittaudutaan keväällä verkkosivujemme kautta, mutta vapaita paikkoja voi kysellä ympäri vuoden vs. varhaiskasvatuksen ohjaaja Taina Mamialta p. 044 328 4451, taina.mamia@evl.fi. Voit myös täyttää ilmoittautumislomakkeen.

Perhekerho on kohtaamispaikka aikuisille yhdessä lasten kanssa. Kerho kokoontuu seurakuntatalossa tiistaisin klo 9.4511.45.

Lapsi- ja perhetyö järjestää yhdessä muiden työalojen kanssa perhekirkkoja, juhlia, retkiä ja erilaisia tapahtumia.

Lapsityön työntekijät ovat Sari Sulavuori ja Elina Noranta. Heidät tavoittaa puhelimitse numeroista 040 779 9370 ja 09 226 6228 ja sähköpostilla etunimi.sukunimi(at)evl.fi.