Ensimmäisessä kuvassa käsiin painetaan käsidesiä ja toisessa on kasa värikkäitä maskeja.

Näin korona vaikuttaa toimintaamme

Lähtökohtaisesti toiminnan rajoitukset ovat poistuneet. Papit ja kanttorit voivat jälleen osallistua toimitusten jälkeen pidettäviin tilaisuuksiin.

Tulethan paikan päälle vain terveenä. Myös hyvää käsihygieniaa kannattaa noudattaa edelleen. Jokaisesta toimipaikastamme löytyy mahdollisuus käsien pesuun tai desinfiointiin.

Pyhän Laurin kirkon sunnuntain jumalanpalveluksia voi seurata paitsi Radio Dein välityksellä, myös verkkolähetyksinä Lohjan seurakunnan YouTube-kanavalla

Ajantasaiset tapahtumat ja tilaisuudet löytyvät verkkosivujen tapahtumakalenterista osoitteesta www.lohjanseurakunta.fi/tapahtumat.

Perheneuvonta palvelee etävastaanoton lisäksi myös paikan päällä.

Katso seurakuntatoimistojen yhteystiedot tästä.

Apua ja tukea

Älä jää kysymyksiesi ja huoliesi kanssa yksin, vaan ota yhteyttä seurakuntaan. Diakoniatyöntekijän tavoitat puhelimitse varmimmin ajanvarauspäivystyksen aikaan. Saat yhteyden myös sähköpostilla, tekstiviestillä tai jättämällä puhelinvastaajaan viestin. Diakoniatyöntekijöiden yhteystiedot löytyvät täältä.

Kirkon keskusteluapu on sinua varten, kun kaipaat henkistä tai hengellistä tukea. Palveleva puhelin päivystää numerossa 0400 22 11 80 joka ilta klo 18–24. Operaattori veloittaa puhelusta liittymäsopimuksesi mukaisen hinnan (pvm/mpm). Tutustu Kirkon keskusteluapuun täälläLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Perheasian neuvottelukeskus tarjoaa apua parisuhteen ja perheen ongelmiin. Ajanvaraus puhelimitse 019 328 4260 ma, ti, to ja pe klo 9–11 sekä ke 1214.