Karjalohjan kirkkokuoro

Karjalohjan kirkkokuoro palvelee sekä Karjalohjan että Sammatin alueseurakuntia laulamalla säännöllisesti messuissa. Kuorossa on noin 20 laulajaa.

Tule laulamaan!

Harjoittelemme syys- ja kevätkaudella keskiviikkoisin klo 18.00 Karjalohjan seurakuntatalolla (Lasikirkossa). Tarvittaessa järjestämme harjoitusten ajaksi lastenhoidon. Harjoitukset kestävät 1,5 h.

Tiedustelut Atte Tenkanen

Ohjelmisto

Kuoron ohjelmistossa on teoksia gregoriaanisesta musiikista tämän päivän hengellisiin lauluihin. Kuoro on esittänyt muun muassa Ilkka Kuusiston Joululaulu kiertää maailmaa -sikermän kahdeksalla kielellä.

Esiintymiset

Kuoro palvelee paikkakuntalaisia laulamalla esimerkiksi hoivayksiköissä ja yhdistysten ja järjestöjen tilaisuuksissa. Karjalohjan kirkkokuoro tekee vuosittain virkistysmatkan ja on vieraillut mm. Suomen Kansallisoopperassa, Helsingin musiikkitalossa sekä useissa kirkkokonserteissa.

Karjalohjan kirkkokuoro tummissa esiintymisasuissaan Karjalohjan kivikirkossa.