Lohjan seurakuntatoimisto ja alueseurakuntatoimistot

Seurakuntatoimistoista saat tietoa papin, kanttorin ja tilojen vuokraamisessa sekä perhejuhlien ja hautajaisten käytännön järjestelyissä.
Voit kysyä myös hautapaikasta, hautaukseen ja haudan hoitoon liittyvistä asioista.

Lohjan seurakuntatoimisto

lohja.seurakuntatoimisto@evl.fi
p. 019 328 41, ma - to, klo 9.30-14.30

Espoon aluekeskusrekisteri

Virkatodistukset, sukuselvitykset, sukututkimukset ja avioliiton esteiden tutkinta tilataan Espoon aluekeskusrekisteristä.

www.espoonseurakunnat.fi/info-ja-asiointiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Virkatodistukset ja avioliiton esteiden tutkinta sähköisesti

Suomen ev.lut. kirkko on avannut verkossa asiointipalvelun, jossa asiakas voi tietoturvallisesti tilata virkatodistuksen itsestään (ns. elää-todistus) tai sukuselvitysmuotoisen virkatodistuksen vainajasta (nykyinen tai entinen ev.lut. kirkon jäsen). Palvelua voi käyttää suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Palvelu löytyy osoitteesta tilaavirkatodistus.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Avioliiton esteiden tutkintaa voi pyytää tutkinta-asiointipalvelusta osoitteesta esteidentutkinta.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Laskutus

Laskuihin liittyvä asiat

lohja.seurakuntatoimisto@evl.fi
019 328 41, ma - to klo 9.30 - 14.30

Maksuvapautusta retkistä ja leireistä voi hakea maksuvapautusanomuksella, joka täytetään ja palautetaan Lohjan seurakuntatoimistoon.

Karjalohja
Keskustie 30