Lohjan seurakunnan kirkot ja toimitilat

Seurakunnan hallinnassa ja alueella on useita kirkkoja ja toimitiloja. Tilat ovat seurakunnan toiminnan käytössä. Niitä on myös mahdollisuus varata ja vuokrata kirkollisia juhlia ja muita tilaisuuksia varten.

Löydät kaikki Lohjan seurakunnan toimitilat alueittain ja aihepiireittäin valikosta. Perille kohteisiin voit suunnistaa kätevästi kunkin toimitilan kartalla näkyvää paikkasijaintia käyttäen. Turvallisuuden takaamiseksi seurakunnan tiloissa on ympärivuorokautinen videovalvonta.

Tilavaraukset

Lohjan seurakuntatoimisto
lohja.seurakuntatoimisto@evl.fi
019 328 41 (ma-to klo 9.30-14.30)

Kirkot

Kappelit

Seurakuntatilat

Leirikeskukset

Nuorten tilat

Virastot

Hautausmaat

Pappilat

Kurssikeskukset

Vuokrattavat tilat

Hinnasto

Turvallisuus

Turvallisuutenne takaamiseksi kaikki tilamme on varustettu savunilmaisimilla. Poikkeus- ja hätätilanteissa toimintaa johtaa kirkon suntio tai muu henkilökunnan jäsen tai viranomainen. Noudata ehdottomasti määräyksiä ja ohjeita. Kaikki tilamme ovat elektronisesti vartioituja.

Hätätilanteessa:

PELASTA vaarassa olevat ihmiset

HÄLYTÄ soita 112

ILMOITA henkilökunnalle

SAMMUTA tarvittaessa lähimmällä alkusammuttimella

ANNA ensiapua tarvittaessa

OPASTA apu paikalle

Tulipalon sattuessa:

• Evakuoi tila
  • Tee hälytys palopainikkeesta ja soita 112
  • Rajoita paloa sulkemalla ikkunat ja ovet sekä sulje ilmastointi ILMASTOINNIN HÄTÄSEIS painikkeesta
Tilan tyyppi