Pyhäkoulut

Pyhäkoulu on lasten oma sunnuntaihetki, jossa kirkkovuoden juhlat ja Raamatun kertomukset tulevat tutuiksi. Mukaan ovat tervetulleita kaikki neljä vuotta täyttäneet lapset. Yksi kokoontumiskerta kestää noin tunnin. Pyhäkouluun voi tulla mukaan aina, kun itselle sopii.

Pyhäkoulut Lohjan seurakunnassa syksy 2023

1–3-luokkalaisille on oma pyhäkoulu. Lue lisää koululaisten pyhäkoulusta täältä.

Lohjan Rauhanyhdistyksellä on omia pyhäkouluja Lohjanportin ja Metsolan seurakuntakodeissa.

Haluaisitko pyhäkoulun ohjaajaksi?

Pyhäkoulu on kultajyvien jakamista lapsille. Yhdessä askarrellen ja leikkien tutustutaan ja opitaan uutta. Jos sinua kiinnostaa pyhäkoulunopettajan työ, ota yhteyttä vs. johtavaan varhaiskasvatuksen ohjaajaan Taina Mamiaan, p. 044 328 4451, taina.mamia@evl.fi.

Tyttö ja poika lukevat kuvitettua raamatunkertomusta.
Kuva: Kirkon tiedotuskeskus / Markku Pihlaja

vt. Johtava varhaiskasvatuksen ohjaaja