Laurin Laulajat

Laurin Laulajat on Lohjan seurakunnan ja koko Lohjan suurin kuoro: siinä on mukana noin 70 laulajaa. Kuoro on perustettu vuonna 1998, ja se on tarkoitettu kaikille sävelkorvan omaaville ja laulamisesta kiinnostuneille.

Harjoitukset

Kuoro harjoittelee tiistaisin Pyhän Laurin kirkossa klo 18.3020. Uudet laulajat ovat tervetulleita tutustumaan toimintaan vaikka tulemalla suoraan kirkkoon harjoitusaikanamme. Tiedustelut kanttori Timo Saario 044-3284315  /  timo.saario@evl.fi

Harjoitukset sisältävät laulun opiskelua, hengitysharjoituksia ja äänijumppaa, joka sopii kaikille. Kuoro esiintyy messuissa ja musiikkitilaisuuksissa.

Ohjelmisto

Ohjelmisto on monen tyylistä hengellistä musiikkia, ja mukana on jonkin verran viihteellisempää ohjelmistoa.

Ilmoittautuminen

Kuorolaiselta edellytetään kohtalaista sävelkorvaa. Mukaan voi tulla saapumalla harjoituksiin. Lisätietoja antaa kuoron johtaja Timo Saario 044-3284315 tai sähköpostitse timo.saario ( at ) evl.fi

Etsintäkuulutus!

Laurin Laulajat kaipaavat kuorossa laulamisen lopettaneiden laulajien esiintymisasuja. Puvuista on kova pula. Puvun voi palauttaa johonkin seurakunnan toimipisteeseen palauttajan nimellä varustettuna.

Laurin Laulajat esiintymisasuissaan Lohjan Pyhän Laurin kirkossa
Laurin Laulajat vuonna 2010. Kuva: Heikki Savolainen ABC-studiot