Haluatko auttaa lähimmäisiäsi? Ilmoittaudu mukaan vapaaehtoispankkiin!

Seurakuntaan tulee usein pyyntöjä kertaluonteisiin tehtäviin, kuten lampun vaihtoon tai muuhun pieneen askareeseen. Saatetaan pyytää myös saattajaa kauppareissulle, lääkäriin tai kaveriksi johonkin kulttuuritapahtumaan.

Tällaisia pyyntöjä varten Lohjan seurakunta on perustanut vapaaehtoispankin. Pankkiin voi ilmoittautua kuka tahansa henkilö, harrasteseura tai urheilujärjestö.

Pankkiin liittyminen on vapaaehtoistoiminnan muoto, joka ei vaadi pitkäaikaista tai säännöllistä sitoutumista. Pankin kautta tuleviin pyyntöihin voi lupautua omien menojen mukaan. Pankista voi myös lähteä, kun itse haluaa.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot: vapaaehtoistoiminnan koordinaattori Eeva Hietala, puh. 044 328 4371 tai eeva.hietala@evl.fi.

Ilmoittautumaan pääset myös tästä linkistä.