Kuvagalleriat

Tervetuloa nauttimaan kuvagalleriastamme! Mikäli haluat lähettää omia kuviasi meille julkaistavaksi, voit toimittaa ne sähköpostilla osoitteeseen viestinta.lohja@evl.fi

©: Lohjan seurakunta tai muu kuvakohtaisesti mainittu taho (esim. Museovirasto)

Drone-kuvaaminen kirkkojen läheisyydessä

• Tahallaan kirkkorakennusta päin lentäminen tai muu kirkkorakennuksen vaurioittaminen on ehdottomasti kiellettyä ja rangaistavaa.
  • Noudata lentäessäsi ilmailulakia!
  • Tarkat lentotiedot voit tarkastaa Traficomin sivuilta tai Droneinfo-sovelluksesta.
  • Dronen lennättäminen ulkosalle kokoontuneen väkijoukon päällä ei ole sallittua.
  • Lennättäminen asutuskeskuksen yllä ei ole sallittua lentoonlähtömassaltaan yli 3 kilon dronella.
  • Lennättäminen ei saa aiheuttaa vaaraa tai merkittävää meluhaittaa kirkoissa ja hautausmailla vieraileville.
  • Lennättäminen ei saa vaarantaa, haitata tai estää pelastushelikopterin toimintaa.
  • Lennättäminen ei saa häiritä meneillään olevia kirkollisia toimituksia.
  • Droneen on oltava suora näköyhteys ja dronen tulee olla koko ajan ohjattavissa.
  • Mahdollisista rikkeistä tulee ilmoittaa poliisille ja seurakunnan työntekijälle.

In English

På svenska