Nummen nuorisotalo

Koululaiset & nuoret

Koululaiset ja nuoret Nummi & Pusula

Nummen ja Pusulan nuorisotyöstä ja koululaisten parissa tehtävästä työstä vastaa nuorisotyönohjaaja Emilia Hujanen (p. 040-7799 362). Hänet tavoittaa myös WhatsAppin kautta.

Instagram: @lohjanseurakunnannuoret

Facebook: Pusulan alueseurakunta, Nummen alueseurakunta

Nummen ja Pusulan alueseurakuntien nuorisotyö

Koululaisille:

Nuorisotyönohjajaa päivystää Nummen yhtenäiskoulun alakoululla tiistaisin. Lisäksi teemme muutakin yhteistyötä koulujen kanssa.

Isoskoulutus

Isoset

Kiinnostuitko riparilla isostoiminnasta? Haluaisitko kokemusta pienryhmän ohjaamisesta? Sinä voit olla ensi vuoden ripari-isonen!

Isonen on vastuunkantaja, yhteishengen luoja ja tiedottaja leirin opettajien ja leiriläisten välillä. Isonen on kuuntelija ja toteuttaja. Isonen on vastaanottaja ja kantaja.

Olemme erilaisia ja jokaisella meistä on omat lahjamme - siksi myös sinua tarvitaan!

ISKO

Isoskoulutus (ISKO) antaa valmiuden toimia isosena Lohjan seurakunnan rippikouluissa. Vaikka vielä miettisitkin isoseksi ryhtymistä tai et isoseksi ripareille aikoisikaan, koulutuksesta saa hyviä tietoja ja taitoja elämää varten. ISKO on maksuton kolmivuotinen koulutus, mutta jo ensimmäisen vuoden jälkeen voi toimia isosena.

Kevään 2024 isoskoulutuskerrat lauantaisin klo 1315 Nummen Nuokkarilla:

2.3.

23.3.

27.4. Rästikerta

Iskoleiri Kisakalliossa 3.-5.5.

Rästikerta

Koulutuksen sisältö

• ryhmän hallinnan ja ohjaamisen taidot
  • ilmaisutaito
  • vapaa-ajan ohjaaminen
  • sosiaaliset vuorovaikutustaidot
  • kristinopin perustiedot
  • raamattuopetusta

Isostoiminnan yhteyshenkilö on Nummella ja Pusulassa nuorisotyönohjaaja Emilia Hujanen.

Isoskoulutukseen ilmoittautuminen

Isoskoulutuksen tietosuojaseloste

Hyvyyden voiman uskolliseen suojaan olemme kaikki hiljaa kätketyt. (Virsi 600)