leimattu ääni tiputetaan vaaliuurnaan

Nuorten Hallitus

Nuorten hallitus eli NuHa on mukana vaikuttamassa Lohjan seurakunnassa.

Tehtävät

NuHa vaikuttaa siihen, mitä nuorten toiminnassa tapahtuu. NuHa miettii aiheita, teemoja, tekemistä ja sisältöä muun muassa nuorteniltoihin ja -leireihin ja on toisinaan myös niitä toteuttamassa. NuHa on mukana päättämässä nuorisotyön rahojen käytöstä, ja se kerää ja välittää palautetta nuorilta työntekijöille. NuHa osallistuu seurakunnan päätöksentekoon esimerkiksi osallistumalla nuorisotyön työntekijöiden työhaastatteluihin ja tuomalla muissa asioissa päättäjille nuorten näkökulmaa. NuHalla on oma budjetti, ja sen tehtävät määräytyvät pitkälti mukana olevien nuorten kiinnostuksen mukaan.

Palaute ja toiveet

Jos sinulla on toiveita tai palautetta nuorten toiminnan suhteen, voit olla yhteydessä seurakunnan nuorisotyönohjaajiin tai laittaa viestiä Lindkullassa olevaan NuHan palautelaatikkoon.

Toimikausi

NuHa:n toimikausi on yhden vuoden mittainen, ja kokouksia on noin kerran kuukaudessa. NuHaan voi liittyä rippikoulun käynyt ja konfirmoitu 1420-vuotias lohjalainen. Vaalit järjestetään tarvittaessa alkusyksystä. Äänioikeutettuja ovat kaikki rippikoulun käyneet 1420-vuotiaat lohjalaiset nuoret.

Tietosuojasyistä emme julkaise jäsenten nimiä internetissä.

20232024 Nuorten hallitus on aloittanut työkautensa

Kokoukset:

Syksy 2023 - 18.8. / 2.10. / 27.11. / 4.12.

Kevät 2024 - 15.1./ 12.2. / 18.3. / 15.4. / 20.5.

2024-2025 työkausi

Haluatko olla mukana hyvässä porukassa vaikuttamassa nuorten asioihin?

Rippikoululainen ole kuulolla kesällä 2024.

Ilmoita kiinnostuksesi Marjolle 0503090699.