Pusulan kuorot ja musiikkiryhmät

Kuorot ja musiikkiryhmät kokoontuvat seurakuntatalossa keskiviikkoisin seuraavasti:

Muskari 36-vuotiaille ke klo 1616.45

Muskarissa lauletaan, soitetaan ja leikitään. Musiikin perusteita opiskellaan lapsen näkökulmasta, ja vuodenkiertoon liittyviä lauluja opetellaaan. Tutustutaan eri lyömäsoittimiin ja perehdytään 5-kielisen kanteleen soittoon. Keväällä ja joulun alla pidetään vanhemmille ja isovanhemmille avoin muskaritunti, jolloin esitetään vuoden aikana opittua. (lukukausimaksu)

Lapsikuoro alakouluikäisille ke klo 1717.45

Lapsikuoro on hyvä jatke muskarille, kun ikää karttuu. Moni lapsikuorolaisista onkin käynyt muskarin. Lapsikuorossa lauletaan lasten hengellisiä lauluja ja myös maallisempia lastenlauluja. Lauluja harjoitellaan usein jotakin esiintymistä, yleensä seurakunnan perhejumalanpalvelusta tai musiikkitilaisuutta varten. Lapsikuorossa on mukava laulaa yhdessä kavereiden kanssa!

Kirkkokuoro ke klo 1819.30

Kirkkokuoro on aikuisväelle tarkoitettu harrastusmuoto. Kirkkokuoro esiintyy säännöllisesti messuissa ja jumalanpalveluksissa. Keväisin ja joulun alla se vierailee vanhainkodissa järjestäen kaikille avoimen yhteislaulutilaisuuden. Kuoro järjestää hengellisten laulujen iltoja ja virsi-iltoja. Kuoroon kaivataan uusia laulajia, joten tervetuloa mukaan!

IFÊ- ryhmä (tauolla)

Djemberyhmä kokoontuu 2 kertaa kuukaudessa, ohjaajana Felix Adje.

Lisätietoja musiikkiryhmistä saat Päivikiltä, p. 040 779 9366 tai s-posti: paivikki.jurmu@evl.fi

Pusulan lapsikuoro
ylärivissä kirkkokuoro, alarivissä lapsikuoro
Pusulan kirkko- ja lapsikuorot yhteiskuvassa keväisen Lohja700 Yhteisvastuukonsertin jälkeen 28.5.2023.