Nummen alueneuvosto

Nummen alueneuvosto 20232026

Alueneuvoston tehtävänä on johtaa yhdessä aluekappalaisen kanssa alueseurakunnan toimintaa. Alueneuvosto muun muassa käsittelee ja hyväksyy kirkkoneuvostolle esitettäväksi alueseurakunnan toiminta- ja taloussuunnitelman, seuraa sen toteutumista sekä osallistuu alueseurakuntaan sijoitettujen virkojen ja toimien viran- ja toimenhaltijoiden valinnan valmisteluun.

Jäsenet

Nummen alueneuvosto

Puheenjohtaja: Juha Niemimaa

Jäsen

Varajäsen (ei henkilökohtainen)

Aarnio Kaisa Nuutila Jaakko
Salonen Irja Tappola Raija
Särmäharju Juha Silfverberg Jari
Lausteela Jorma Lehtonen Pirjo
Niemimaa Juha
Forsström Pirjo-Leena
Lydén Hilkka
Werterman Maria
Silfverberg Päivi
Ahtiainen Jouni

Nummen alueneuvoston kokousten pöytäkirjat löytyvät jatkossa verkosta.

Jatkossa Nummen alueneuvoston esityslistat, pöytäkirjat ja päätökset julkaistaan ensisijaisesti netissä.

Esityslista 4/2023 luettavissa tästä

Päätöksistä tiedottamisesta sekä oikaisuvaatimusohjeista ja valitusosoituksista säädetään uudessa kirkkolaissa (652/2023) ja kirkkojärjestyksessä (657/2023).

Kirkkoneuvoston ja kirkkovaltuuston pöytäkirjojen lisäksi verkossa julkaistaviksi siirtyvät myös kuulutukset ja ilmoitukset, esimerkiksi virkojen avoimeksi julistaminen. Myös valituskelpoiset viranhaltijapäätökset tulevat näkyville nettiin.