Kuva kerhotilasta

Päiväkerhot ja perhekerho Karjalohjalla

Tervetuloa perhekerhoon Karjalohjan Lasikirkkoon! Kevällä 2024 kooonnumme seuraavina tiistaipäivinä klo 9-11.30:
19.3., 16.4. ja 14.5.

Ohjelmassa kahvit, aktiivista ja leikkisää lapsen ja oman aikuisen rentoa yhdessäoloa. Perhekerhoon ei tarvitse ilmoittautua.

Ohjaajina Jenni Vuori ja Kaarina Vuoristo.

TERVETULOA MUKAAN ILOISEEN MENOON!

Päiväkerho

Päiväkerhon perustana on kristillinen ihmiskäsitys. Kasteopetus kulkee mukana kaikessa toiminnassa. Kerhossa harjoitellaan vanhemmista erossa olemista turvallisessa ilmapiirissä. Lapsi oppii toimimaan ryhmän jäsenenä muut huomioon ottaen. Kerhoissa on keskeistä kannustavan ja turvallisen ilmapiirin luominen. Lapsi kokee olevansa hyväksytty omana itsenään ja uskaltaa yrittää ja kokeilla erilaisia asioita.

Päiväkerhoryhmiä on 2–5-vuotiaille. Ryhmien kokoontumisajat ja kerrat päätetään syksyisin ilmoittautumisten perusteella. Toimintakausi alkaa elokuun puolessa välissä ja päättyy toukokuun lopussa. Kausi noudattaa pitkälti koulun aikataulua. Tarkemmat päivämäärät ja tapahtumat ilmoitetaan erikseen.

Voit lukea lisää päiväkerhoista täältä.

Lohjan seurakunnan kirkkoneuvoston päätöksen mukaan päiväkerhomaksut on yhtenäistetty seurakuntamme alueella. Maksut ovat lukukausimaksuja ja vaihtelevat sen mukaan, kuinka monta kertaa viikossa ryhmä kokoontuu. Sisaralennus on 50 % lukukausimaksusta. Laskutus tapahtuu kaksi kertaa vuodessa, yleensä marras- ja huhtikuussa.

1.8.2014 voimaan tulleet maksut ovat

1 x viikossa 40 €, 2 x viikossa 63 €, 3 x viikossa 85 €.

Päiväkerhomaksusta voi anoa vapautusta seurakuntatoimistosta, Laurinkatu 40, p. 044 328 4224 tai 044 328 4226.

Ilmoittautuminen

Syksyllä alkaviin kerhoihin ilmoittaudutaan keväällä verkkosivujemme kautta, mutta vapaita paikkoja voi kysellä ympäri vuoden vs. varhaiskasvatuksen ohjaaja Taina Mamialta p. 044 328 4451, taina.mamia@evl.fi.

Voit myös täyttää ilmoittautumislomakkeenLinkki avautuu uudessa välilehdessä.