Tapahtumia Virkkalan kirkolla vuonna 2024

Kiirastorstaina ehtoollismessu ja lammasateria ilmoittautuneille

To 28.3. klo 18 Kiirastorstain ehtoollinen. Sen jälkeen lammasateria ilmoittautuneille. Paikkoja on vielä muutama jäljellä. Ilmoittautuminen: Auli Helenius 040 7799365

Nostalgista gospelia

To 25.4. klo 18 Vaittisen vene Back to the 80`s  -konsertti, Virkkalan kirkko. Ohjelmassa Vaittisen veneen omia gospel-lauluja sekä joitain nostalgisia riparilauluja 1980-luvulta nykyhetkeen. Vaittisen vene -yhtye: Pekka Vaittinen, laulu, kitara ja huuliharppu, Timo Laakso, rummut, Juha-Pekka Olli, basso, Kalle Kuusimäki, kitara, Hans Koistinen, kitara ja Pekka Peltonen, koskettimet.  Vapaa pääsy.

Kansanlaulukirkko 5.5. Virkkalan torilla

Su 5.5. klo 13 Kansanlaulukirkko Virkkalan torilla. Nokipannukahvit.

Yhteislaulua 11.6. kirkon pihapiirissä

Ti 11.6. klo 18 Kesäinen yhteislaulutilaisuus Virkkalan kirkon pihamaalla Timo Saarion johdolla. Ota oma tuoli mukaan.

Martta ja Maria -piiri

Maanantaisin kello 17-18.30 Maria ja Martta - piiri kerran kuukaudessa Virkkalan kirkon alakerran kerhotilassa. Uusi toiminta naisille.

Rentoa yhdessäoloa lämpimässä ilmapiirissä. Lukutuokio, keskustelua ja halutessasi käsitöitä. Voit tuoda esimerkiksi oman kutimen mukaan. Tarjolla iltapalaa. Seuraavat kerrat, 4.3.,8.4., ja 6.5.

Virkkalan kirkon olohuone

Virkkalan kirkon olohuone joka keskiviikko klo 17 Virkkalan kirkon seurakuntasalissa. Matalan kynnyksen olohuoneessa mukavaa yhdessäoloa kaikenikäisille. Tulehan kertomaan, mitä haluat tehdä Virkkalan olohuoneessa.
Askartelua ja erilaisia pelejä. Iltapalaa tarjolla. Tule sellaisena, kun olet.
Lisätietoja: Kim Nordstöm, p. 040 611 7012

mainos Maria ja Martta -piiristä