Nuoria ryhmässä kesäisellä riparilla

Lindkullassa tapahtuu

Ajankohtaiset uutiset löydät Instasta @lohjanseurakunnannuoretLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Nuortenillat

Nuortenilta torstaisin Lindkullassa klo 1520. Tervetuloa mukaan!

Nuorisotalo Lindkulla on nuorten oma talo osoitteessa Karstunraitti 4.

Nuortenillat ovat nuorten omia olohuoneiltoja nuorisotalo Lindkullassa ja sen pihalla. Tule tapaamaan tuttuja, tutustumaan uusiin ihmisiin, viettämään aikaa, pelailemaan, kahvittelemaan ja oleskelemaan yhdessä!

Poikkeuksia lukuun ottamatta illan ohjelma alkaa klo 17, ja lopuksi on hartaus ja iltapala. Tuoreimmat ohjelmatiedot löydät somesta.

EI NUORTENILTAA 21.3. Srkralli, EIKÄ 28.3. Kiirastorstai.

Olet oikein tervetullut Lindkullaan!

Lindkullan koeviikkokahvila jatkuu!

Koeviikkokahvilassa pääset tankkaamaan kokeiden jälkeistä sympatiaa, rentoutumista, kanssailoitsemista sekä kahvia ja teetä. Ovet ovat auki myös yläkoululaisille, luksialaisille ja välivuotisille.

Pyrimme pitämään Lindkullan koeviikkokahvilaa auki Lohjan Yhteislyseon lukion koeviikoilla. Päivämäärät ja kellonajat päivittyvät Instagram-tilillemme @lohjanseurakunnannuoret ja tähän. Muutosten varalta kannattaa seurata ilmoittelua!