VAPAAEHTOISTEN JA VAPAAEHTOISTOIMINNAN ESITTELY

Lohjan seurakunta esittelee monipuolista vapaaehtoistoimintaansa haastattelemalla eri tehtävissä toimivia vapaaehtoisia. Kuluvana vuonna esittely julkaistaan kerran kuukaudessa. Nyt vuorossa on Leena. Kiitos Leenalle antamastaan ajasta.

Katso video tästä linkistä.

VAPAAEHTOISTEN PEREHDYTYSOPAS

Vapaaehtoisille on laadittu oma perehdytysopas, joka on tarkoitettu sekä uusille aloittaville vapaaehtoisille että vapaaehtoistehtävissä jo toimiville. Oppaan tarkoitus on antaa kokonaiskuva Lohjan seurakunnan vapaaehtoistoiminnasta. Kannattaa siis tutustua!

Avaa perehdytysopas vapaaehtoisille tästä

MUSIKANTIT MUKAAN!

Seurakunta hakee vapaaehtoisia säestäjiä hoivakotihartauksiin papin tai diakonin kanssa. Hartauksia pidetään ympäri vuoden, mutta varsinkin ennen joulua ja pääsiäistä hartauksia on useita. Mukaan voi lupautua oman aikataulun mukaan. Jos kiinnostuit, ilmoittaudu vapaaehtoistoiminnan koordinaattorille, eeva.hietala@evl.fi tai 044 328 4371.

Kuvassa voi olla 1 henkilö ja kitara

Nuori radioitsijanainen kuulokkeet korvilla äänenetoistolaitteiston äärellä.
Jumalanpalvelusten radiointi hoituu myös vapaaehtoisten toimesta.