Lohjan seurakuntatoimisto

Avoinna ma-ke klo 9-12.
Laurinkatu 40, 08100 Lohja

puh. 019 328 41  (mato klo 9.3014.30)
lohja.seurakuntatoimisto@evl.fi

Seurakuntatoimistosta saa tietoa papin, kanttorin ja tilojen vuokraamisessa sekä perhejuhlien ja hautajaisten käytännön järjestelyistä.
Voit kysyä myös hautapaikasta, hautaukseen ja haudan hoitoon liittyvistä asioista.

Laskutus

Laskuihin liittyvät kyselyt Lohjan seurakuntatoimistosta.
Maksuvapautusta retkistä ja leireistä voi hakea maksuvapautusanomuksella, joka täytetään ja palautetaan Lohjan seurakuntatoimistoon.

Espoon aluekeskusrekisteri

Virkatodistukset, sukuselvitykset, kirkollisten toimitusten rekisteröinti ja avioliiton esteiden tutkinta.

keskusrekisteri.espoo@evl.fi
www.espoonseurakunnat.fi/info-ja-asiointiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Virkatodistukset ja avioliiton esteiden tutkinta sähköisesti

Suomen ev.lut. kirkko on avannut verkossa asiointipalvelun, jossa asiakas voi tietoturvallisesti tilata virkatodistuksen itsestään (ns. elää-todistus) tai sukuselvitysmuotoisen virkatodistuksen vainajasta (nykyinen tai entinen ev.lut. kirkon jäsen). Palvelua voi käyttää suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Palvelu löytyy osoitteesta tilaavirkatodistus.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Avioliiton esteiden tutkintaa voi pyytää tutkinta-asiointipalvelusta osoitteesta esteidentutkinta.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Lohjan seurakunnan seurakuntatoimisto Laurinkadulla.