jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Lohjan seurakunnan kirkoissa, Kärkölän kyläkirkkoa lukuun ottamatta, järjestetään jumalanpalvelus joka sunnuntai. Lohjan Pyhän Laurin kirkossa sunnuntaisin kello 10 toimitettavat messut välitetään suorana lähetyksenä niin radiossa kuin verkossakin. Lämpimästi tervetuloa!

Jumalanpalvelukseen voi osallistua monella tapaa

”Haluamme tarjota monenlaisia mahdollisuuksia viettää messua. Aina ei ole mahdollista saapua paikan päälle, joten on merkittävää, että oman kotiseurakunnan messuun voi osallistua myös radion tai videon avulla”, Lohjan seurakunnan kirkkoherra Juhani Korte toteaa.

Videotallenne on katsottavissa kahden viikon ajan.

Otamme mielellämme vastaan palautetta ja kehitysideoita verkkojumalanpalveluksistamme. Palautteen voi käydä kirjoittamassa täällä

Seurakuntalaisia tarvitaan jumalanpalveluksissa erilaisissa palvelutehtävissä. Tule rohkeasti mukaan ja etsi oma paikkasi yhteisessä kokoontumisessa! Lue lisää palvelutehtävistä täältä.