Seniorifoorumi

to 24.10. klo 12.00

Lohjan seurakuntakeskus

Lohjan Seniorifoorumin syyskausi käynnistyy 24.10. klo 13 Seurakuntakeskuksessa aiheella elämän merkityksestä ja sen löytymisestä seniori-ikäisenä. Kun työelämä on jäänyt taakse, elämän arvot ja merkitys saattavat muuttua. Se mikä ennen oli tärkeää, jää ikääntyessä vähemmälle, ja samalla joudumme puntaroimaan oman elämän merkitystä uudelleen.

Merkityksen kokemisen taitoa tulee avaamaan tietokirjailija, rovasti Tapio Aaltonen. Aaltonen on toiminut Kansan Raamattuseuran toiminnanjohtajana ja Sana-lehden päätoimittajana sekä yrittäjänä. Hän on johtamisen valmennukseen keskittyvän Novetos Oy:n perustaja ja työyhteisöjen kehittäjä. Tapio Aaltonen on valtakunnallisestikin tunnettu luennoitsija.Seniorifoorumin musiikista vastaa Laguksenkadun laulajat johtajanaan Matti Kolehmainen ja alkuhartauden pitää pastori Emmi Gong. Tilaisuutta isännöi past. Erkki Taivainen.Kahvitarjoilu klo 12 alkaen, vapaa pääsy, kahvilippuja voi lunastaa ovelta.Lohjan Sydän järjestää ennen tilaisuuden alkua klo 11-12 verenpainemittauksen takkahuoneessa.
  • Aikuisille Aikuisille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä