Seniorifoorum

to 22.2. klo 13.00
Assi Koivisto, kuva TS/Riitta Salmi

Lohjan seurakuntakeskus

Assi Koivisto-Allonen ponnisti ja "hurahti"

Puhuja panee kuulijat miettimään omia motivaationlähteitään.
Assi Koivisto-Allonen on vältellyt julkisuutta sitten Mauno Koiviston presidenttiajan. Viime vuosina hän on kuitenkin ollut esillä aivan muunlaisista syistä ja perustellusti.
Koivisto-Allonen kertoo, kuinka hän löi ällikällä niin itsensä kuin suuren yleisönkin voittaessaan viisi vuotta sitten painonnoston Suomen mestaruuden alle 55-kiloisten naisten ikämiessarjassa. Tätä seurasi muiden muassa saman sarjan Maailmanmestaruus vuonna 2022.
- Pohjalta on hyvä ponnistaa, ja epätoivo on parasta motivaatiota ikinä, hän toteaa.
Mainittuja titteleitä Assi Koivisto-Allonen ei kuitenkaan pidä suurimpina saavutuksinaan painonnoston saralla.
- Olen 66-vuotias ja tunnen olevani loistavassa kunnossa - se on se suurin saavutukseni. Olen saanut painonnoston myötä valtavasti uusia ystäviä, kokemuksia ja tunneskaalaan laajuutta. Huomisesta ei tiedä kukaan, mutta menneistä kuudesta vuodesta tiedän: Ne ovat olleet elämäni parhaita.
Assi Koivisto-Allonen uskoo uskaltamiseen ja itsensä voittamiseen. Niinpä hän tällä kertaa haastaa myös Lohjan Seniorifoorumin kuulijakunnan pienellä yllätyksellä.
- Juuri usko itseensä ja itsensä voittamiseen ovat tärkeitä elämän jokaisella osa-alueella, pastori Erkki Taivainen mietiskelee.
Helmikuun Seniorifoorumin järjestelyisä vastaa Eläkeliitto Lohjan yhdistys. Musiikin tarjoaa Laurin Ukulelet johtajanaan Sanna Kuoppala. Hartauden pitää itsetuntemuskouluttaja Seija Taivainen, ja tilaisuuden juontaa pastori Erkki Taivainen.
Kahvituksesta kertyneet tuotot Lohjan Seniorifoorum lahjoittaa Yhteisvastuukeräykselle.
--
Lohjan seurakunnan Seniorifoorum Seurakuntakeskuksessa Lohjalla torstaina 22.2.2024 klo 13.00. Kahvitus (4 €/hlö) alkaa klo 12.00. Helmikuun Seniorifoorumin kahvituksen tuotot menevät Yhteisvastuukeräykselle.
  • Aikuisille Aikuisille

Lohja