Katarzyna Haras ja Collegium Musicum klo 18

Lohjan Pyhän Laurin kirkko

Collegium Musicumin vieraana puolalainen mezzosopraano Katarzyna Haras sekä Suomen kansallisoopperan tenori Joonas Eloranta. Huikea barokki- ja klassisen ajan ohjelma.

Collegiumin vieraaksi saapuu Wroclawin oopperasta, Puolasta, mezzosopraano Katarzyna Haras. Haras on valmistunut Karol Szymanowski musiikkiakatemiasta vuonna 2008. Myöhemmin hän valmistui samasta akatemiasta musiikin tohtoriksi. Hyvin laajan ooppera- ja oratoriorepertuaarin lisäksi Katarzyna Haras ohjaa säännöllisesti nuoria laulajia erilaisilla kursseilla. Haraksen lisäksi konsertissa esiintyy Suomen kansallisoopperan tenori Joonas Eloranta. Yhdessä Collegium Musicumin kanssa Haras ja Eloranta esittävät huikean barokki- ja klassisen ajan ohjelman Lohjan Pyhän Laurin kirkossa 19.5. klo 18 Tervetuloa!