Lähetyshetkiä-sarja jatkuu

Matikainen poseeraa maailmankartan edessä

Mikko Matikainen on Medialähetys Sanansaattajien toiminnanjohtaja.

Lähetyshetkiä -sarjan seuraavassa tilaisuudessa toiminnanjohtaja Mikko Matikainen kertoo lähetystyöstä digitaalisessa maailmassa, jota Medialähetys Sanansaattajat (SANSA) tekee.

Tilaisuus on sunnuntaina 24.3.2024 klo  15-17, sen teemana on "SANSAn työ eilen, tänään ja tulevaisuudessa" Lohjan seurakuntakeskuksessa.

"Sansa on tehnyt lähetystyötä median välityksellä jo vuodesta 1973. Evankeliumi kuuluu ja näkyy työssämme radioaalloilla, televisiossa, verkossa ja sosiaalisessa mediassa ympäri maailman. Kohtaamme ihmisen hänen omalla kielellään, aidosti arjen keskellä."

Mikko Matikainen jatkaa SANSAn kansainvälisestä työstä: "Kun me Suomessa rukoilemme, annamme varojamme ja aikaamme medialähetystyöhön, mahdollistamme sen, että muualla maailmassa hyvä sanoma tavoittaa ihmiset median keinoin. Hyvän sanoman koskettama ihminen löytää elämäänsä merkityksen ja usein myös seurakuntayhteyden. Osa heistä ottaa yhteyttä radioasemalle tai muuhun paikalliseen yhteyshenkilöön ja kertoo muuttuneesta elämästään. Me saamme viestin tänne ja voimme kertoa työn vaikuttavuudesta. Ajattelen tätä rakkauden aaltoina, jotka kulkevat edestakaisin muuttaen ihmisten elämää."

Tervetuloa kuulemaan medialähetystyön tuoreista uutisista eri puolilta maailmaa!

Fri Mar 22 12:51:44 EET 2024