Kesän sateenkaarimessu ja -virsiseurat

Naispastorit pitelevät sateekaarilippua Pyhän Laurin kirkon ovella kesäisissä maisemissa.

Kuvassa pastorit Arja Majuri ja Pirkko Järvinen.

Lohjan seurakunta tekee sateenkaariyhteistyötä Siuntion seurakuntayhtymän sekä Länsi-Uudenmaan sateenkaariyhdistys Lusyn kanssa.

Pyhän Laurin kirkossa vietetään Sateenkaarimessua Lohja Priden yhteydessä perjantaina 16.7.2021 klo 18. Messussa saarnaa Hanna Mithiku. Jos haluat olla mukana tekemässä messua, laita viestiä Pirkko Järviselle.

Perinteisiksi muodostuneita Sateenkaarivirsiseuroja vietetään Saarikon leirikeskuksessa lauantaina 7.8.2021. Keittolounaalle kokoonnutaan klo 12, virsiseurat alkavat klo 14.

Seurapuhujina Sami Suhonen ja kaikki halukkaat. Lapsille on luvassa lettukestit. Pitkänmatkan kulkijoille mahdollisuus yöpymiseen (20 €).  Ilmoittautuminen virsiseuroihin 2.8. mennessä pastori Pirkko Järviselle 044 328 4384, pirkko.jarvinen@evl.fi tai sähköpostilla lea.sornikivi@gmail.com.

Mon Jun 28 15:21:00 EEST 2021